Vorig jaar ben ik samen met Mr Weyts een database begonnen voor rassenleer. De bedoeling was om van alle rassen die we moeten kennen de nodige info en duidelijke foto's te vinden en dit allemaal in een programma te steken dat het leren makkelijker maakt.
Dit is gedeeltelijk gelukt(niet alle rassen staan er al in en er staan nog wat foutjes in) en het programma dat Mr Weyts geschreven had is inderdaad heel handig om de rassen te leren.Met een test die je jezelf kan afnemen enzo.
Indien er studenten van het 1ste zijn die daar aan willen verderwerken of die de database van vorig jaar willen sturen maar.
Indien er mensen aan verder willen werken moet er wel eens iemand een lijst van de te kennen rassen doorsturen zodat ik kan kijken dat er geen rassen bijgekomen of weggevallen zijn tegenover vorig jaar.
Laat maar weten
Dit is gedeeltelijk gelukt(niet alle rassen staan er al in en er staan nog wat foutjes in) en het programma dat Mr Weyts geschreven had is inderdaad heel handig om de rassen te leren.Met een test die je jezelf kan afnemen enzo.
Indien er studenten van het 1ste zijn die daar aan willen verderwerken of die de database van vorig jaar willen sturen maar.
Indien er mensen aan verder willen werken moet er wel eens iemand een lijst van de te kennen rassen doorsturen zodat ik kan kijken dat er geen rassen bijgekomen of weggevallen zijn tegenover vorig jaar.
Laat maar weten
do nov 14, 2013 11:11 pm van bianca123
» dierenzorg 2
wo apr 07, 2010 11:27 pm van Kara
» Voor tijdens de pauze...
vr maa 19, 2010 6:34 pm van sash k
» even voorstellen: Kitty's thuis :)
do feb 25, 2010 1:02 am van Kara
» Database van rassenleer
za feb 13, 2010 9:27 pm van Kara
» HONDENVRIENDEN LAAT UW STEM HOREN
zo feb 07, 2010 5:31 pm van Admin-IvZ